تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
بازخورد عجیب کاربران استیم به Elden Ring

بازخورد عجیب کاربران به الدن رینگ

طبق جدید ترین رخداد های دیده شده در استیم و صفحات مجازی بسیاری از مخاطبین بازی Elden Ring به بهینه نبودن این بازی روی PC اعتراض کرده اند و این نارضایتی خود را در استیم به نمایش گذاشتند.

بازی الدن رینگ حدودا هفته پیش منتشر شد و توانست نمره ی بسیار بالایی از تقریبا تمام وبسایت ها و منتقدان گیم دریافت کند. با این شرایط به نظر میرسد علی رغم تمام نظرات مثبتی که توسط منتقدین به این بازی داده شد بسیاری از کاربران و گیمر ها از عملکرد فنی استادیو فرام‎سافتور در بهینه سازی بازی برای PC انتقاد تندی کردند.

بر اساس اخبار منتشر شده در صفحه ی استیم بازی Elden Ring، تقریبا نصف گیمر ها و مخاطبین از عملکرد فرام سافتور در الدن رینگ رضایت نداشته اند. با توجه به آمار نمراتی که الدن رینگ از تجربه کنندگان خود دریافت کرده میتوان فهمید که تقریبا تمام مشکلات افراد روی پلتفرم PC و افت فریم بسیار شدید بوده و بسیاری از آنان با داشتن سیستم هایی بسیار گران قیمت و قدرتمند نتوانستند بازی را به خوبی اجرا کنند.

elden ring cover

خرید بازی ELDEN RING برای ایکس باکس
4,829,000 تومان

یکی از افراد

یکی از گیمر ها در استیم به نقد از فرام‎سافتور پرداخت و به عملکرد بازی در خیلی از جا ها انتقاد کرد. وی با داشتن کارت گرافیک GTX 3080 در اجرای بازی با رزولوشن 1080 نتوانسته حتی 60 فریم بر ثانیه دریافت کند و این خود یک علامت سوال بزرگ در ذهن افرادی که هنوز این بازی را در سیستم های خودشان تجربه نکرده اند به وجود آورده است. وی از تجربیات دیگری که در طول 3 ساعت بازی کردن الدن رینگ کسب کرد گفت: «فریم ریت از 60 بالاتر نرفت، 3 بار کرش در طول 2 ساعت بازی، عدم پشتیبانی از مانیتور های عریض! الان در سال 2022 هستیم و فرام‌سافتور برای پنجمین بار اشتباهات همیشگی را مرتکب شده است»

بر اساس انتقاد مخاطبین در صفحه ی استیم به نظر میرسد که علی رغم نمرات بالای Elden Ring استادیوی ژاپنی در بهینه سازی روی پلتفرم PC درست عمل نکرده است. در مجله ی والاها ما یک مقاله کامل در مورد بررسی الدن رینگ نوشته ایم، در صورت تمایل میتوانید آن را هم مطالعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x