تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
هر آنچه که باید درباره گیفت کارت و کیف پول استیم بدانید

Steam انحصار مجازی توزیع دیجیتالی بازی ها را در اختیار دارد. هم اکنون استیم فروشگاه بزرگی است که می‌توان هر نوع بازی‌ را به‌ علاوه انواع مختلف نرم‌ افزار های کاربردی یا حتی فیلم خریداری کرد . با در نظر گرفتن این موضوع، ارزش آن را دارد که از روش های پرداخت تعبیه شده در Steam را در آگاه باشید : کیف پول استیم و کارت های هدیه استیم .

steam

کیف پول استیم چیست؟

به طور خلاصه، Steam Wallet یک حافظه پنهان ارز مجازی است که می توانید از آن برای خرید محصولات در فروشگاه استیم استفاده کنید.
این به عنوان جایگزینی برای روش های سنتی تر پرداخت، مانند کارت اعتباری، یا ارائه دهندگان خدمات پرداخت خارجی عمل می کند. Steam Wallet تمام وجوهی را که با آن اضافه کرده اید را نگه می دارد و آماده استفاده در هز زمان که بخواهید است.

این کار واسطه‌ها را از بین می‌برد، که باعث می‌شود عملاً از هر روش پرداخت دیگری سریع‌تر شود. همچنین می‌توان از آن به‌عنوان کوپن یا روش پرداخت ثانویه استفاده کرد، زیرا می‌توانید از آن برای پوشش تفاوت بین وجوه خود در PayPal و قیمت محصول استفاده کنید.

به عنوان مثال: حساب پی پال شما دارای 45 دلار است، اما می خواهید یک بازی 60 دلاری بخرید. اگر کیف پول Steam شما حداقل 15 دلار داشته باشد، تراکنش انجام می شود و مبلغ لازم از کیف پول برداشته می شود. تا زمانی که مقداری پول در آن داشته باشید، همیشه می‌توانید موجودی Wallet خود را در گوشه سمت راست بالای کلاینت Steam (یا صفحه وب، اگر در حال حاضر از نسخه مرورگر استفاده می‌کنید) ببینید. همچنین، برای دسترسی به آن پس از ورود به سیستم، مراحل زیر را دنبال کنید:

خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice - GOTY Edition ایکس باکس (xbox)
940,000 تومان

  • روی نام حساب خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید
  • “جزئیات حساب” را انتخاب کنید

چگونه به کیف پول Steam پول اضافه کنیم؟

سه راه برای شارژ کیف پول استیم وجود دارد
  • انتقال وجه – می‌توانید با «خرید» آن‌ها به روشی که یک محصول را می‌خرید، وجوه به کیف پول استیم اضافه کنید. به صفحه فرعی «جزئیات حساب» که در بالا توضیح داده شد بروید و «+افزودن وجوه به کیف پول Steam » خود را انتخاب کنید. از شما خواسته می شود که یک مقدار خاص را انتخاب کنید (که توسط فروشگاه بر اساس ارز شما از قبل تعیین شده است)، و سپس می توانید مانند هر محصول دیگری آن را پرداخت کنید . به محض اینکه بانک و یا ارائه دهنده خدمات پرداخت، تراکنش را ثبت کرد، وجوه در حساب شما ظاهر می شود. 
  • با استفاده از کد Steam Wallet – در برخی فروشگاه‌های فیزیکی (و برخی دیجیتالی) می‌توانید مقدار یک کارت هدیه Steam را با مقادیر از پیش تعیین شده پول پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر در ایالات متحده آمریکا مستقر هستید و ارز استیم استور شما USD است، گزینه های زیر را دارید: 5 دلار، 10 دلار، 25 دلار، 50 دلار، 100 دلار. می‌توانید از کارت‌های هدیه با ارزهای دیگر استفاده کنید، اما قبل از تکمیل تراکنش بر اساس نرخ‌های موجود تبدیل آن‌ها را بررسی کنید و ارز خود را تبدیل کنید.
  • فروش اقلام دیجیتال در بازار انجمن استیم – Steam بازار شلوغی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در آن می توانید اقلام مختلفی را که بیشتر از طریق بازی به دست آورده اید بفروشید. بسیاری از آنها شامل کارت‌هایی هستند که می‌توان آنها را جمع‌آوری کرد و برای نشان، احساسات و پس‌زمینه برای نمایه Steam شما تبدیل کرد را با مقداری پول فروخت. تجارت اسکین نیز به همین ترتیب پر رونق است و هر تراکنشی که در بازار Steam انجام می شود منجر به اضافه شدن وجوهی به کیف پول شما می شود.

سوالات متداول در مورد کیف پول Steam

آیا اعتبارات منقضی می شود؟

خیر . اگر متوجه شدید که کیف پول شما با وجود اینکه قبلاً حاوی مقداری وجوه بوده خالی شده است ، احتمالاً به این دلیل است که اخیراً تراکنشی انجام داده اید و یا سیستم به طور خودکار بنا بر روش پرداخت انتخابی شما ، از آن وجوه نیز برداشت کرده است.

آیا می توان وجوه کیف پول استیم را برداشت کرد؟

نه، پس از انتقال پول در حساب شما باقی خواهد ماند. شما فقط می توانید از آن در فروشگاه Steam یا وب سایت های خارجی استفاده کنید که با Valve (مالک Steam) همکاری می کنند تا امکان پرداخت با Steam Wallet ( کیف پول استیم ) را داشته باشید .

با وجوه Steam Wallet چه چیزی می توانم بخرم؟

همه چیز در فروشگاه Steam (بازی، نرم افزار، فیلم) و Steam Community Market، به شرطی که وجه کافی برای تکمیل تراکنش داشته باشید.

از کجا می توانم کدها/کارت های Steam Wallet را بخرم؟

شما می توانید هم اکنون با مراجعه به صفحه فروشگاه سایت والاها اقدام به خرید کارت هدیه استیم فرمایید و کیف پول استیم خود را شارژ کنید و از تمامی امکانات موجود در استیم بهره مند شوید .

آیا می توان وجوه کیف پول استیم را به حساب دیگری منتقل کرد؟

خیر. هنگامی که آنها به حساب شما واریز شدند، انتقال آنها به دیگری غیرممکن است . اگر می خواهید به حساب دیگری پول بدهید، باید یک کارت هدیه استیم جدید تهیه کنید.
3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی صیادی

سلام سوال اگر من کارت استیم بگیرم برایخودم شخصی که درآمریکا هست می‌تواند استفاده کند یا می‌تواند حساب شخصی منو خالی کندیاخیر

hossein shafiei

سلام وقت بخیر گیفت کارت استیم فقط یک کد دیجیتال هست که میتونن با اون حسابشونو شارژ کنن و عملا حساب شد اتفاقی نمیوفته براش

مطالب مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x