تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
نقد و بررسی مجموعه لگو هری پاتر

هنگامی که برای اولین بار منتشر شد، دیدن اینکه سری بازی های محبوب لگو در آوردن لنز خود به دنیای هری پاتر تلاش میکند، هیچ کس را شوکه نکرد. اولین بار به دو عنوان مجزا منتشر شد. بله در مورد مجموعه لگو های هری پاتر حرف میزنیم. سال 1 الی 4 و سال 5 الی 7، مجموعه تازه منتشر شده LEGO هری پاتر هر دو بازی را در یک بسته نرم افزاری در بر می گیرد. با توجه به اینکه جنایات گریندل والد به زودی در سینماهای سراسر جهان اکران می شود ، با توجه به افزایش محبوبیت ، انتشار این مجموعه از سوی وارنر یک انتخاب تجاری عاقلانه است . اما آیا بازگشت به هاگوارتز واقعاً آنقدر ضروری است؟

lego-collection-harry-potter

بله و خیر. من هر دوی این بازی ها  را در زمان انتشار اولیه بازی کردم و نمی توانم بگویم که در آن زمان بیش از حد تحت تاثیر قرار گرفتم. هیچ مشکلی با مواد اولیه وجود ندارد، اما نمی‌توانم احساس کنم که سال‌های بازی می‌توانست سرعت بهتری داشته باشد، یا در واقع، سناریوهای بهتری را از همتایان فیلم برجسته کند. با این حال، تا حدودی احمقانه است که بیش از حد به جزئیات آن بپردازم. این بازی‌ها سال‌ها قدمت دارند و برای هر طرفدار سرسخت لگو و هری پاتر، خدمات زیادی در اینجا برای انجام کار ارائه می‌شود.

برای کسانی که نمی دانند، این بازی هری و همکارانش را در طول مدتی که در هاگوارتز بودند دنبال می کند . با سنگ فیلسوف شروع شد و با هری پاتر و یادگاران مرگ به اوج رسید . به نظر شخصی من ، مجموعه LEGO هری پاتر تقریباً به اندازه کافی برای انتقال داستان محبوب ترین جادوگر جهان تجهیز شده است . گفتنی است، اگر تنها برای داستان اینجا هستید، در عرض چند ساعت کل مجموعه را خواهید دید.

با این حال، این احساس به نوعی بیگانه است که به زمانی برمی گردد که در آن بازی های لگو صداگذاری نمی شد، در عوض شامل کلّی زمزمه و آه بود، اما به هیچ وجه از جذابیت آن کم نمی کرد . بازیکنان همان مسیری را دنبال می‌کنند که اکثر بازی‌های لگو چند سالی است ترسیم کرده‌ . شما مجموعه‌ای از ماموریت‌های داستانی را با امکان بازدید مجدد از هر ماموریت انجام خواهید داد . وسیله ای که در آن می توانید شخصیت های اضافی را برای کشف بخش های پنهان هر منطقه و اسرار جدید بازگردانید . این حلقه ای است که همه ما در معرض آن بوده ایم.

اگرچه، چه خوب و چه بد، بازگشت به اصول اولیه لگو نشان می دهد که هنوز هم می توان سرگرمی هایی را در شکل ساده آن پیدا کرد. ماهیت سنتی و تا حدودی کلاسیک کتک زدن دشمنان و شکستن هر چیزی که در دید شماست، خیلی کمرنگ نمی شود ، اگر در واقع بایستی مبارزات طبق استانداردهای امروزی لگو مشکوک باقی می ماند . من از داستان به همان اندازه که هست لذت بردم .

بله، می‌توانست بهتر باشد، اما در مورد شرکت در دوئل عصایی ، یادگیری تمام طلسم‌ها از دنیای بازی و … چیزهای شگفت‌انگیزی بودند .

خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice - GOTY Edition ایکس باکس (xbox)
1,169,000 تومان

آن‌هایی که فیلم‌ها هری پاتر را تماشا کرده‌اید و کتاب‌ها هری پاتر را خوانده‌اید ، همه شخصیت‌های نمادین جهان را در اینجا خواهید دید، با ویژگی‌ها و توانایی‌های مربوطه‌شان که نسبتاً خوب به تصویر کشیده شده‌اند. زمانی که به پایان بازی رسیدید ، اکثر مکان‌ها، برخوردها و سناریوها را از منبع اصلی تجربه و بازی خواهید کرد . اگرچه در پایان داستان ، شما واقعاً تازه دارید گرم می‌شوید .

همانطور که در بالا ذکر شد، وقتی طرح را تمام کردید، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. همه طلا و آجرهای قرمز برای جمع آوری، دانش آموزان در خطر برای نجات، شخصیت های جدید برای باز کردن و خرید – همراه با طلسم ها، و تاج های هاگوارتز برای جستجو وجود دارد. این به تنهایی زمان پخش ساعت به ساعت را به دو رقمی تبدیل می کند و هیچ کمبودی برای انجام کارهایی در کل بازی به شما نمی دهد. فقط حیف است که تنوع کمی وجود دارد.

نتیجه

مجموعه لگو هری پاتر بازیکنان را به اصول بازی لگو بازمی گرداند. قبل از صداگذاری، قبل از عمق، قبل از پرداخت، و تقریباً قبل از هر چیز دیگری که فرمول فعلی را بسیار جذاب می کند. با این حال، اگر از مطالب منبع لذت ببرید، این مجموعه ارزش یک سفر را دارد. جادو وجود دارد، طنز وجود دارد، و سرویس هواداران بسیار سرگرم کننده ای وجود دارد که می توانید در اینجا غوطه ور شوید.

برای خرید این بازی زیبا برای xbox میتوانید از اینجا اقدام فرمایید .

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x