تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
مشکل گیفت کارت استیم

برخی از مواقع زمان استفاده از گیفت کارت استیم برای شارژ استیم والت خطا هایی دریافت میکنیم ما در این مقاله به بررسی خطاهای گیفت کارت استیم می پردازیم و راه حل مشکل گیفت کارت steam را توضیح میدهیم با والاها سیاره گیمرها همراه باشید.

اگر برای وارد کردن کد و استفاده از استیم والت راهنمایی میخواهید به آموزش استفاده از گیفت کارت استیم در والاها مراجعه کنید.

خطاهای گیفت کارت استیم

در این قسمت ما خطا های استفاده از استیم والت را توضیح میدهیم.

خطای کد اشتباه گیفت کارت استیم

the steam wallet code you have entered is invalid.please carfully verify the characters as you re- enter the code.

اگر در هنگام وارد کردن کد گیفت کارت استیم به این خطا برخورد کردید به معنی این است که کد اشتباه است، برای حل مشکل ابتدا کد را بررسی کنید و اگر آی پی شما با ریجن یکی بود و باز هم چنین خطایی داشتید میتوانید با پشتیبانی در ارتباط باشید تا این مشکل رفع شود.

این خطا زمانی نمایش داده میشود که کاراکتر های کد بدرستی وارد نشده باشد اغلب با بررسی و کپی دقیق کد تحویل داده شده این خطا رفع می شود.

خطای گیفت کارت استفاده شده

The steam wallet code you have enterd has already been redeemed

گیفت کارت استیم
51,000 تومان

این خطا یعنی قبلا از این کد استفاده شده است، اگر شما قبلا کد خود را وارد کرده باشید ممکن است استیم والت شما شارژ شده باشد بنابراین نمیتوانید مجدد از این کد استفاده کنید. برای حل مشکل خطای گیفت کارت استیم استفاده شده ابتدا والت خود را بررسی کنید و اگر بازهم همین خطا را داشتید با پشتیبانی در ارتباط باشید. ما در والاها سابقه این خطا را نداشته ایم به دلیل اینکه تمامی کد های گیفت کارت استیم به صورت مستقیم و اورجینال خریداری و تحویل شما میشود.

مشکل تلاش بیش از حد

An unexpected error has occurred. your steam wallet code has not been redeemed. please wait 30 minutes and try redeeming code again

این خطا به شما می گوید که کد اشتباه را به تعداد زیادی وارد کرده اید، بعد از 30 دقیقه مجددا امتحان کنید. برای رفع این مشکل بعد از اینکه نیم ساعت صبر کردید کد را بررسی کنید و بعد دوباره امتحان کنید.

نکته مهم: بهتر است برای اینکه به این مشکلات برنخوریم کد تحویل داده شده را عینن از داخل سایت کپی کنید.

حل مشکل گیفت کارت استیم

اکثر خطا ها مربوط به کاراکتر های کد و آی پی شما در هنگام استفاده می باشد بنابراین توصیه میکنیم ابتدا با وی پی ان آی پی خود را به ریجن اکانت تغییر دهید و سپس کد را دقیقا کپی کنید و وارد کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x