تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
تاثیر آهنگ های ویدئو گیم در کار کردن

تا به حال به این فکر کرده اید که برای افزایش تمرکز در کار. یکی از راه ها گوش دادن آهنگ های بازی های کامپیوتری است؟

حتی اگر شما گیمر نیستید، در هنگام کارکردن اگر به موسیقی بی کلام بازی های رایانه ای گوش دهید تاثیری دو چندان خواهید گرفت با والاها سیاره گیمرها باشید تا در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا باید در حین کار کردن به آهنگ بازی های رایانه ای گوش دهیم؟

تاثیر موزیک ویدئو گیم

تاثیر موزیک ویدئو گیم در هنگام کار کردن

چرا موسیقی متن بازی یا آهنگ بازی های کامپیوتری برای کارکردن مناسب است؟

می تواند تمرکز، انگیزه و بهره وری شما را افزایش دهد.

براساس مطالعات آکادمی فندلاند ( برای ورود به اصل مطالعه اینجا کلیک کنید )، تحقیقات علمی تایید می کند که موسیقی مغز را تحریک می کند. گوش دادن به موسیقی به گذراندن زمان در محل کار کمک می کند و افراد را با انرژی و با انگیزه نگه می دارد. حتی یک مطالعه نشان داد که از هر 10 کارگر 9 نفر هنگام گوش دادن به موسیقی عملکرد بهتری دارند.

موسیقی متن بازی های ویدیویی به ویژه در حفظ انگیزه خوب هستند.

آهنگ بازی های ویدئویی به طور ویژه و خاص برای ایجاد انگیزه در پلیر ها و گیمرها طراحی میشوند. حال و حوای بازی را تنظیم میکند و ریتم را به خوبی نگه میدارد. اما با توجه به طراحی منحصر به فرد موسیقی بازی ها هرگز باعث نمی شود که گیمر از بازی منحرف شود در نتیحه حس موفقیت را تقویت میکند و در عین حال بازیکنان را برای رسیدن به سطوح بعدی و ادامه بازی تشویق میکند.

احساسات مثبت ایجاد کنید

آیا شما در ماشین، در اتوبوس یا در محل کار هستید؟ اکثر مردم عاشق گوش دادن به موسیقی هستند. اما آیا می دانید که نوع موسیقی که شما پخش می کنید می تواند تأثیر قابل توجهی بر بهره وری شما داشته باشد؟ طبق یک مطالعه در سال 2007 از دانشگاه تورنتو، موسیقی های متال می تواند سطح انرژی و بهره وری شما را افزایش دهد. محقق اصلی این مطالعه، Jonnaxa Sanna، توضیح می دهد که موسیقی های متال می تواند یک حالت ذهنی “مثبت تر” ایجاد کند. با این حال، او هشدار می دهد که موسیقی تنها یکی از عناصر بسیاری است که می تواند بر روز کاری شما تأثیر بگذارد. “موسیقی یک لوازم جانبی خوب است؛ می تواند بهره وری شما را افزایش دهد، اما لزوما به این معنی نیست که شما با موسیقی بهتر از بدون آن کار خواهید کرد،” او می گوید. هنگامی که موسیقی را در زمینه مناسب قرار دهید، می تواند پیامدهای مثبت زیادی برای روز کاری شما داشته باشد!
یکی از زمینه های جستجوی شغلی که ممکن است با رقابت زیادی روبرو شوید، بخش مجوز دهی موسیقی است. از آنجا که موسیقی بخش مهمی از زندگی روزمره است و می تواند بسیاری از جنبه های محیط کار را ارتقا دهد، کارفرمایان ممکن است فرض کنند که شما در این زمینه تحصیلات بالایی دارید. داشتن تحصیلات رسمی در موسیقی حتی ممکن است نشانه ای از اعتبار باشد! اگر شما به دنبال شغل در مجوز دهی موسیقی هستید، مطمئن شوید که برای امتحان با تمرین زیادی آماده می شوید. همچنین طیف گسترده ای از منابع آنلاین و دوره هایی وجود دارد که می تواند به شما در آماده سازی برای امتحان کمک کند. همانطور که جستجوی شغلی خود را شروع می کنید، مطمئن شوید که دانشگاه ها و برنامه های تحصیلی را که مدرک مجوز دهی موسیقی معتبر را ارائه می دهند، تحقیق کنید. شما همچنین باید در مورد دنبال کردن حرفه ای در آموزش موسیقی فکر کنید، زیرا بسیاری از مدارس در حال حاضر در این زمینه مدرک ارائه می دهند.

بهبود حافظه و تمرکز

آیا می دانستید که گوش دادن به موسیقی گیم می تواند توانایی های ذهنی شما را بهبود بخشد؟ به طور غیرمستقیم، بسیاری از مردم ادعا می کنند که موسیقی می تواند حافظه و تمرکز آنها را بهبود بخشد. مطالعه ای در سال 2013 از دانشکده موسیقی روتمن (دانشگاه تورنتو) این نظریه را تأیید می کند. این مطالعه عملکرد شناختی شرکت کنندگان که در یک دوره پنج هفته ای “موسیقی و حافظه” شرکت کرده اند، با افرادی که در این دوره شرکت نکرده اند، مقایسه کرد. محققان دریافتند که گروهی که در دوره موسیقی و حافظه شرکت کرده اند، در چندین اندازه گیری حافظه کلامی فوری و تأخیر یافته به طور قابل توجهی بهتر عمل کرده اند. علاوه بر این، آنها همچنین سطوح قابل توجهی بالاتر از تمرکز و توجه را دارند. در حالی که مکانیزم دقیق پشت این پدیده هنوز شناخته نشده است، این نوع یادگیری ممکن است با تغییرات در فعالیت الکتریکی مغز در نتیجه گوش دادن به انواع خاصی از موسیقی مرتبط باشد.
از آنجا که حافظه و تمرکز جنبه های مهمی از هر شغل است، چه کارفرمای باشید و چه شغلی که به دنبال آن هستید، شاید بخواهید بررسی کنید که موسیقی چگونه می تواند این جنبه های زندگی شما را بهبود بخشد. این ممکن است یک تغییر کوچک باشد، اما می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند!

استرس و اضطراب را کاهش دهید

اضطراب و استرس اختلالات روانی شایع است که بسیاری از بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می دهد. در واقع ، گزارش شده است که 27.2 میلیون بزرگسال آمریکایی از نوعی اضطراب رنج می برند. در حالی که آمار دقیقی برای شیوع استرس در محل کار وجود ندارد ، اما از سوی کارفرمایان و کارمندان به طور یکسان به عنوان یک مسئله مهم در نظر گرفته می شود. آیا می دانستید که گوش دادن به موسیقی می تواند استرس و اضطراب شما را کاهش دهد؟ مطالعه ای در سال 2016 از دانشگاه گرینویچ انگلستان و دانشگاه هرتفوردشایر نشان داد که افرادی که در یک دوره 10 هفته ای آگاهی شرکت کرده اند ، کمتر احتمال دارد که در محل کار احساس استرس کنند. آگاهی یک “حالت توجه” است که شامل توجه آگاهانه به لحظه حاضر ، بدون قضاوت است. از شرکت کنندگان در این مطالعه خواسته شد تا بر تنفس خود ، ماندن در حال حاضر و واکنش های بدن خود در هنگام موقعیت های استرس زا در محل کار تمرکز کنند.
حتی اگر احساس نمی کنید که در این زمان از اضطراب یا استرس رنج می برید، ممکن است به بررسی راه هایی که موسیقی می تواند به شما کمک کند تا این نوع ناراحتی ذهنی و عاطفی را کاهش دهید. مزایای بسیاری برای گوش دادن به موسیقی وجود دارد، بنابراین ارزش آن را دارد!

خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice - GOTY Edition ایکس باکس (xbox)
1,471,000 تومان

بهره وری با تمرین افزایش می یابد

در نهایت، آیا می دانستید که تمرین کامل می کند؟ درست مانند هر چیز دیگری در زندگی، هرچه بیشتر تمرین کنید، بهتر می شوید. طبق یک مطالعه از دانشگاه تورنتو، تمرین کامل می کند وقتی که به موسیقی می آید. این مطالعه بهره وری افرادی را که در یک دوره موسیقی پنج هفته ای شرکت کرده اند، با افرادی که در این دوره شرکت نکرده اند مقایسه کرد. محققان دریافتند که گروهی که در دوره موسیقی شرکت کرده اند، بهره وری خود را ۴۰٪ افزایش داده اند. حتی پس از چهار هفته، بهره وری شرکت کنندگان به میزان ۱۷.۵٪ افزایش یافته است. بنابراین، به نظر می رسد که تمرین کامل می کند وقتی که به موسیقی می آید!

تاثیر موزیک های ویدئو گیم در برنامه نویسی

به عنوان تجربه شخصی، در زمانی که مشغول کد زدن هستم وقتی به آهنگ بازی های کامپیوتری خصوصا بازی Call of Duty گوش میدهم بیشتر از قبل بهتر کار میکنم بنابراین پیشنهاد میکنم شما نیز همین کار را کنید.

موسیقی متن بازی های کامپیوتری همین تاثیر مشابهی بر افراد در محل کار دارد. گوش دادن به موسیقی متن بازی های ویدئویی در حین کار کردن مانند گیم پلی دادند تمرکز و انگیزه شما را برای به پایان بردن وظایف کاریتان حفظ می کند.

نکته جالب این است که موسیقی بازی های ویدویی شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد یا حواس شما را پرت نمی کند. در واقع به شما انگیزه میدهد تا آن را انجام دهید و بهره وری را در زمان کار کردن بیشتر کنید.

شما چه در حال انجام یک کار باشید یا در حین بازی کردن، گوش دادن به آهنگ های متن بازی های ویدئویی میتواند به همان روش الهام بخش عمل کند و برای ادامه دادن و رسیدن به سطح بعدی ( هر کاری که انجام میدهید را تمام کنید ) انگیزه بخش باشد.

معرفی بخش موسیقی متن بازی های کامپیوتری در والاها

ما با توجه به این موضوع و راحتی دسترسی شما عزیزان بخشی را در والاها به عنوان قسمت موسیقی بازی های کامپیوتری اضافه کردیم که میتوانید از این قسمت آلبوم های بازی های رایانه ای را دانلود و یا به صورت آنلاین پخش کنید.

برای ورود به قسمت موسیقی بی کلام بازی ها اینجا کلیک کنید

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x