تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
نکاهی به بهترین بازی های بلیزارد ( blizzard )

بهترین بازی های بلیزارد (Blizzard)

آثاری مانند Diablo ، Warcraft ، hearthstone ، همه اینها توسط یک شرکت به نام بلیزارد (Blizzard Entertainment) ساخته شده اند . امروز نگاهی  به برخی از بهترین بازی هایی که توسط گیمر ها به عنوان موفق‌ ترین بازی‌های Blizzard ( بلیزارد ) در نظر گرفته می‌شوند در ابن مقاله از والاها می‌اندازیم .

بلیزارد اینترتینمنت با نام Silicon & Synapse, Inc ، در سال 1991 شروع به کار کرد که توسط سه فارغ التحصیل از دانشگاه کالیفرنیا – مایکل مورهایم، فرانک پیرس و آلن ادهام – تأسیس شد. مدت کوتاهی پس از آن به Chaos Studios تغییر نام داد و چند ماه بعد به دلیل مشکلات علامت تجاری به Blizzard Entertainment تغییر نام داد. این شرکت در ابتدا بر روی ایجاد رابط و پورت های بازی برای استودیو های دیگر تمرکز کرد اما بعد از مدت کوتاهی به سرعت شروع به ساخت محصولات خود کرد. در سال  1994 ، شرکت توسط توزیع کننده ای با نام Davidson & Associates خریداری شد که در ادامه ی آن بلیزارد بازی ای را که توسط بسیاری از مردم به عنوان منبع موفقیت آینده این شرکت شناخته می شود توسعه داد – Warcraft: Orcs and Humans.

این بازی در عرض یک سال 100.000 نسخه و در مجموع بیش از 300.000 نسخه فروخت، که آینده و امنیت مالی این شرکت را تضمین کرد و به بلیزارد اجازه داد تا به کار بر روی بازی های جدید ادامه دهد.

سپس  بلیزارد انترتینمنت در معاملات و خرید های متعددی شرکت کرد، که از مهمترین آنها ادغام بین Activision و شرکت مادر بلیزارد یعنی Vivendi Games در سال 2008 بود. این همان چیزی است که آینده بلیزارد را مهر و موم کرد . این ادغام منجر به ایجاد Activision Blizzard شد که چند سال بعد بقیه سهام را از Vivendi خریداری کرد و در نتیجه تبدیل به یک شرکت مستقل شد. در حال حاضر ، اکتیویژن بلیزارد شامل پنج واحد تجاری است که عبارتند از : انتشارات اکتیویژن، بلیزارد اینترتینمنت ، کینگ ، لیگ برتر بازی و استودیو اکتیویژن بلیزارد .

بلیزارد اینترتینمنت مسئولیت بازی ها نمادین و منحصر به فرد و فرانشیز های آن را بر عهده دارد که می توان به سری های Diablo و Warcraft اشاره کرد ، مخصوصا دنیای وارکرفت که بسیار رشد خیره کننده ای داشت ، بلیزارد تصمیم گرفت نه تنها چندین بازی را که در دنیای قدرت های فانتزی ، جادو و ماشین آلات (وارکرافت، دنیای وارکرفت، Hearthstone) اتفاق می‌افتند، بلکه هزاران رمان، کتاب، مانگا ،کمیک بوک ، بازی های رومیزی  و حتی یک فیلم کامل نیز بسازد .

اما چیز های بیشتری برای دیدن از شرکت بلیزارد وجود دارد ، مخصوصا اگر با آثار آن ها آشنا نباشید . بیایید نگاهی بهترین بازی های آنها بیندازیم :

1. Warcraft 3: Reign of Chaos

Warcraft 3 توسط بسیاری از افراد به عنوان بهترین بازی Real-time strategy در تمام دوران ها در نظر گرفته می شود. این سومین قسمت از سری اصلی Warcraft و اولین قسمتی است که به صورت کامل سه بعدی از شرکت بلیزارد ارائه می شود.
منحصر به فردترین ویژگی این بازی معرفی قهرمانان و کریپ ها بود. قهرمانان کارکتر های قدرتمندی هستند که می‌توانند سطح بالاتری داشته باشند و ارتقا یابند، از مهارت‌های منحصر به‌ فرد استفاده کنند و به آیتم‌ هایی تجهیز شوند که عناصر role-playing game را به بازی استراتژی اضافه می‌کند. از سوی دیگر، کریپ‌ها هیولاهای NPC متخاصم هستند که از گنجینه‌های کمیاب محافظت می‌کنند.
در سال 2003، جامعه گیمر تصمیم گرفت تغییراتی را با تمرکز کامل بر مفاهیم قهرمانان و creep ها انجام دهد ، این مد دفاع از باستانیان (DotA) نام داشت و سبک بازی های ویدیویی جدید – عرصه نبرد آنلاین چند نفره (MOBA) – را به وجود آورد که بعدها مورد توجه بسیاری گیمر ها قرار گرفت.

2. Warcraft III: Reforged

Warcraft 3: Reign of Chaos

نسخه بازسازی شده Warcraft III، با نام Reforged قرار است بازیکنان جدید را با سری بازی های کلاسیک و نوستالژیک بلیزارد آشنا کند و هدیه ای برای طرفداران وفاداری باشد که بیش از دو دهه این شرکت را دنبال و حمایت می کنند. جدا از تغییرات کلی گرافیک و موسیقی، Warcraft III: Reforged حاوی محتوای جدید و افزون از نسخه ی قبلی خود است ، که عناصر اصلی بازی و داستان شخصیت‌ ها را توسعه می‌دهد که پس از عرضه World of Warcraft شناخته و مشهور شدند . تغییرات کوچک در کمپین اصلی قطعاً اتفاق خوبی برای طرفداران است ؛ این بازی همچنین قابلیت مودینگ بهتری خواهد داشت ، یکی از موارد مهم نگرانی اکثر طرفداران در رابطه با تغییر صدا پیشگان قبلی است که پس از اینکه اکثر طرفداران نگرانی خود را ابراز کردند، بلیزارد پذیرفت که به صداپیشگان اصلی بازی اصلی پایبند باشد .

3. Diablo 2

diablo 2 cover

بازی Diablo 2 عنوان نمادین دیگری از بلیزارد و در ادامه رویدادهای Diablo اصلی است.
گیم پلی بازی بدون تغییر باقی مانده است – هنوز هم بر کشتن انبوهی از هیولاها، توسعه شخصیت و یافتن بهترین تجهیزات ممکن تمرکز دارد. Diablo 2 نسخه بسیار بهتری از بازی اول محسوب می شود، زیرا دارای محتوای بسیار بیشتری است و ویژگی های بسیار بیشتری دارد. تفاوت اصلی در خود جهان بازی است. بازی بازیکن را از اعماق جهنم کلیسای جامع به سطح می برد.

4. World of Warcraft

WOW

بازی World of Warcraft با وجود قدمتش، همچنان یکی از محبوب ترین MMORPG ها در جهان است. بلیزارد به‌طور مداوم به‌روزرسانی‌ های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و بازی را با بسته‌ های الحاقی عظیم پر از محتوای کاملاً جدید به روز رسانی می کند ، تمامی این ها تصوری از یک ماجراجویی بی‌پایان با تمام حملات، مأموریت‌ها، سیاه‌چال‌ ها و هیولا ها برای کاوش و لذت بردن را در سر بازی کن زنده می‌کند.
تنها ایراد وارد بر ابن بای چیست ؟
این یک بازی مبتنی بر اشتراک است، اما این چیزی است که به بلیزارد اجازه می‌دهد تا به توسعه این عنوان شگفت‌انگیز ادامه دهد و در عین حال کیفیت عالی آن را حفظ کند . ( برای تهیه این بازی از استیم با نازلترین قیمت اقدام کنید )

5. StarCraft

StarCraft یک RTS علمی-تخیلی است که توسط بسیاری از روزنامه نگاران صنعت بازی های ویدئویی نه تنها یکی از بهترین بازی های استراتژی، بلکه یکی از بهترین بازی های ساخته شده تا کنون به حساب می آید. این بازی به طور قابل توجهی سطح بازی های RTS آینده را افزایش داد، عمدتاً به دلیل اجرای چند بخش قابل بازی، که هر کدام متفاوت از دیگران – Zerg، Protoss و Terrans بازی می شوند. 

6. Overwatch 

Overwatch چیزی است که از بلیزارد انتظار ندارید، این یک FPS چند نفره مبتنی بر تیم است که به خوبی اجرا می شود و در آن دو تیم 6 نفره برای تسلط در نبردهای پویا سریع با یکدیگر مبارزه می کنند. بازی از مفهوم قهرمان استفاده می کند – شما می توانید یکی از قهرمانان موجود را انتخاب کنید که به نقش های مختلف در اشتراک است، یعنی فروشنده های آسیب ، تانک ها و پشتیبانی . هر قهرمان مهارت های خاص خود را دارد که کشف تمام هم افزایی های ممکن بین شخصیت های مختلف را سرگرم کننده می کند.

گیفت کارت بلیزارد بتل نت
469,000 تومان

7. Diablo 3

یک بار دیگر باید با شیطان روبرو شوید و صلح را به قلمرو بازگردانید. D3 تغییرات کلی در گیم پلی و همچنین گرافیک بسیار بهتر و مدرن دریافت کرد ، اما هسته اصلی بازی بدون تغییر باقی ماند – هنوز هم در مورد کشتن هزاران هیولا خیالی برای غارت و کشتن هیولاهای قوی تر است.  

8. StarCraft 2: Wings of Liberty

بازی StarCraft 2، مشابه سه بعدی، یک کلاسیک قدیمی است که دوباره زنده شده است.

یک بار دیگر شما به Zerg، Protos یا Terrans فرمان خواهید داد که سعی کنند با ساختن پایگاه، تامین امنیت منابع و فرماندهی ارتش استخدام شده در تلاش برای نابودی بقیه، از حریفان خود پیشی بگیرند، اما این بار با گرافیک بسیار جدیدتر و دقیق تر را شاهد هستیم . این بازی کمپین های تک نفره را در خود تعبیه کرده است  اما هنوز یک بازی چند نفره محسوب میشود جایی که Starcraft 2 واقعا می درخشد . 

9. Hearthstone 

Hearthstone یک بازی آنلاین فانتزی با ورق است که در دنیای Warcraft جریان دارد. این حول محور جمع‌آوری کارت‌هایی با چیزهای کمیاب مختلف، ساختن عرشه از آن‌ها و دوئل کردن با افراد دیگری است که همین کار را انجام می‌دهند. درست مانند World of Warcraft، Hearthstone به‌روزرسانی‌های منظم را دریافت می‌کند. این بسط‌ ها عمدتاً کارت‌های کاملاً جدیدی را به بازی معرفی می‌کنند، اما همچنین ویژگی‌های تغییرات تعادلی در کارت‌های موجود را دارند تا اطمینان حاصل شود که هیچ استراتژی نسبت به سایرین بیش از حد قدرتمند نیست. چیزی که بازی را بهتر می کند قیمت آن است – بازی Hearthstone رایگان است. 

 10. Diablo

از اینجا بود که داستان بلیزارد از جنگ بین نیروهای بهشت و جهنم در قلمرو فانی ها آغاز شد. در زیر زمین کلیسای جامع تریسترام، شری غیرقابل تصور از خواب بیدار می شود. 

به عنوان یک ماجراجوی شجاع، باید به پایین بروید و با منبع فسادی که در اعماق زیر چال‌های متعددی که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند، مقابله کنید. کلاس خود را انتخاب کنید و از میان انبوهی از شیاطین وحشتناک عبور کنید. تجهیزات را جمع آوری کنید و در قدرت خود را رشد دهید.

11. Heroes of the Storm

Heroes of the Storm یک میدان نبرد آنلاین چند نفره است – سبکی که همانطور که قبلاً ذکر شد با تغییرات W3 شروع شد. این بازی توسط دو تیم 5 نفره مخالف انجام می شود که هر بازیکن قهرمان متفاوتی را با مهارت های منحصر به فرد خود فرماندهی می کند. 

همه تقریباً صد قهرمان، که به 6 نقش مختلف تقسیم شده‌اند، شخصیت‌هایی هستند که از دیگر بازی‌های بلیزارد مانند Mephisto، Raynor یا Malfurion شناخته شده‌اند . HotS را می توان به صورت غیررسمی برای سرگرمی یا در لیگی بازی کرد که در آن باید به رتبه های بالاتر بروید و در عین حال سعی کنید بازیکنان بهتر و ماهرتری را شکست دهید. بازی بسیار سرگرم کننده است و رایگان است، پس حتما آن را بررسی کنید.

خلاصه 

بلیزارد یک شرکت همه کاره است که مسئولیت بسیاری از بازی‌های مختلف را بر عهده دارد که طیف وسیعی از ژانرها را نشان می‌دهند. آیا هک اند اسلش را دوست دارید؟ دیابلو را بردارید. آیا بازی های کارتی نوبتی را ترجیح می دهید؟ Hearthstone را امتحان کنید. آیا به دنبال یک ماجراجویی بی پایان در یک دنیای فانتزی هستید؟ به Alliance یا Horde در World of Warcraft MMO بپیوندید. انتخابی برای همه وجود دارد.  

بسیاری از بازی های بلیزارد به موفقیت بزرگی دست یافتند. این به ما این امکان را می دهد که امیدوار باشیم بلیزارد هنوز آخرین کلمه خود را نگفته است و برای سال های زیادی شکوفا خواهد شد و بازی های بیشتر و حتی بهتری در آینده برای ما فراهم می کند.

برای تهیه اشتراک این و ملزومات این بازی ها از استیم میتوانید از اینجا اقدام کنید. 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x