تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
بازی های جدید گیم پس – نیمه دوم جولای 2022

بالاخره لیست بازی های جدید گیم پس نیمه ی دوم جولای منتشر شد. این لیست شامل شش بازی در سبک های متفاوت و جذاب است.

وبسایت و خبرنامه ایکس باکس خبر از شش بازی جدید در گیم پس در بازه ی زمانی نیمه ی دوم جولای میدهد. برای آنهایی که با گیم پس آشنا نیستند باید گفت که گیم پس یک اشتراک در سرویس ماکروسافت گیمز است. شما با خرید اشتراک گیم پس میتوانید به بازی های مختلفی که ماکروسافت گیم پس معلوم میکند به صورت ماهیانه دسترسی داشته باشید. شرکت سونی هم سرویسی به نام «پلاس» دارد که دقیقا به همین گونه کار میکند. برای مقایسه ی این دو سرویس و اشتراک میتوانید این مقاله را بخوانید.

در نیمه ی اول جولای ما شاهد بازی های معروف و عناوینی مانند سری یاکوزا بودیم. و اما در نیمه ی دوم جولای شاهد چه چیز خواهیم بود؟

از امروز بازی As Dusk Falls به گیم پس اضافه میشود و تمامی کاربران میتوانند در پلتفرم های مختلفی مانند کامپیوتر، ایکس باکس و کلاود این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. در همان تاریخ همزمان با این بازی، بازی جذاب Watch Dogs 2 نیز به گیم پس اضافه خواهد شد و کاربران گیم پس در هر سه پلفترم از این بازی جذاب استفاده کنند و از تجربه آن لذت ببرند.

در 30 تیر ماه یعنی دو روز بعد از Watch Dogs 2 بازی Sins of a Solar Empire: Rebellion منتشر میشود که کاربران کامپیوتر میتوانند از این بازی استفاده کنند. همزمان با این بازی ما شاهد انتشار بازی Torment: Tides of Numenera برای کاربران گیم پس در کنسول و کامپیوتر خواهیم بود.

در 7 مرداد هم بازی Inside برای سه پلتفرم کامپیوتر، کنسول و کلاود منتشر خواهد شد. اطالاعات بیشتر را میتوانید از این صفحه مطالعه کنید.

برای خرید گیم پس اینجا کلیک کنید

 

گیم پس

گیم پس آلتیمیت pc و xbox و موبایل
399,000 تومان

 

28 تیر – 19 جولای

As Dusk Falls — کنسول، رایانه‌ شخصی و کلاود

Watch Dogs 2 — کنسول، رایانه‌ شخصی و کلاود

30 تیر – 21 جولای

Sins of a Solar Empire: Rebellion — کامپیوتر

MotoGP 22 — کنسول، کامپیوتر و کلاود

Torment: Tides of Numenera — کنسول و کلاود

7 مرداد – 29 جولای

Inside — کنسول، کامپیوتر و کلاود

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x