تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
بررسی بازی Moo lander

هر چیزی که هر کدام از ما آن را ارزشمند می‌دانیم به شرایط ما بستگی دارد. اگر امن و ایمن باشیم ، معمولا به دنبال اموال و کالاهای گران‌ قیمت هستیم. با این حال، زمانی که بقای ما مورد بحث است، غذا و آب تمام چیزی هستند که ما می‌خواهیم. این طرح اصلی در پشت “مو لاندر” (‏Moo Lander)‏است، یک بازی علمی‌تخیلی سرگرم‌کننده اما گاهی ناامید کننده.

این یک RPG اکشن – ماجراجویی 2 بعدی است که توسط شرکت هامر ششم توسعه‌ یافته و منتشر شده‌است. علاوه بر این، برخی از دیالوگ های قهرمان های کلاسیک، اقدامات سریع و بسیاری از تونل‌های ترس از فضای بسته را شامل میشود. شما یک سفینه فضایی را هدایت خواهید کرد در حالی که با کمک یک هوش مصنوعی وحشیانه بسیاری از ماموریت‌های ضروری را تکمیل می‌کنید. اگر شما عاشق یک بازی غیر معمول، رنگارنگ و پر سر و صدا هستید، پس این بازی باید در رادار تصمیمات شما قرار گرفته باشد.

Moo Lander یک داستان دیوانه کننده از فریب است.

​​​​​​​​همه ی داستان‌ های حماسی گذشته چیز های مشترکی دارند … آنها هر کدام یک پیچش غیرمنتظره در طرح دارند. علاوه بر این، آن‌ها یک قهرمان جالب و یک آدم شرور دارند. Moo Lander تلاش می‌کند تا این داستان جالب را تکرار کند که خیانت، اقدامات قهرمانانه و برخی افراد محافظه‌ کار را بررسی کند و میتوان گفت تا حدود زیادی در انجام این کار موفق بوده و به هدف خود در طراحی بازی دست یافته است. در نتیجه ، شما از سفر پر زرق و برق ، موجودات عجیب و محیط‌ های جذاب را مشاهده خواهید کرد و می توانم این اطمینان خاطر را به شما بدهم که از این بازی خیالی و توام با دنیای دو بعدی نهایت لذت را خوهید برد .

شما یک سرباز نخبه از مردم لندر را کنترل می‌کنید. او که به همراه همیلتون، هوش مصنوعی وحشیانه اش، به دام افتاده بود، باید یک منبع قدیمی شیر برای نجات مردم خود پیدا کند. یک دوستی طولانی‌مدت بین لاندرز و آنوناکی در یک جنگ بزرگ به پایان رسید وقتی که آنوناکی حریص شد. این نبرد وحشتناک هم بر سر ذخیره شیر تمدن را نابود کرد و همه ی آن‌ها را به نابودی محکوم کرد. به طور مرموزی , آنوناکی ها ناپدید شدند و حکیمان شیر زمین نشین نقشه ای را طراحی کردند . ان‌ ها بزرگ‌ترین جنگ جویانشان را فرستادند تا دنیا را برای یافتن شیر و نجات خودشان کاوش کنند. این یک کمی یک طرح دیوانه‌ واری است، اما کاملا با شرایط متناسب و مجبور به انجام آن هستند . علاوه بر این، در کند و کاو اجازه خلاقیت می‌دهد و به اندازه جهنم عجیب و غریب چالش بر انگیز  است. تو با خیلی موجودات عجیب روبرو میشی ، یه عالمه سلاح باز می‌کنی و یه عالمه گاو در مسیر خو خواهی دید.

شیر دنیا را می چرخاند.

​​​​​​چه کسی فکر می‌کرد که شیر یک منبع انرژی در آینده خواهد بود؟ من قطعا این کار را نکردم و این گمان را نیز نمی کردم ، اما خب در (‏مو لاندر)‏این کار ضروری است . پس از آن ، همه چیز در این بازی حول این طلای مایع سفید می‌چرخد . کشتی شما از آن نیرو می‌گیرد ، مردم شما به آن متکی هستند و گاوهایی که آن را تولید می‌کنند ذهنی هستند . این گاوهای عصبانی دوست ندارند شما آنها را اسیر کنید ! به هر حال، افراد شما به آن‌ها نیاز دارند و شما باید تک‌ تک آن‌ها را پیدا کنید و از آنها برای بقا ی خود استفاده کنید امجام این کار سرگرم کننده است.

عناصر اکتشافی گسترده این بازی با رویارویی‌ های گاو، تعقیب‌ها، و بسیاری از معماهای اساسی مشخص می‌شوند . علاوه بر این، هر گاوی که اسیر می‌کنید به شما این امکان را می‌دهد که کشتی خود را ارتقا دهید. بنابراین، این یک برد – برد است! افراد تو یه روز دیگه زنده می مونن . و تو هم تجهیزات جدید می‌گیری شما می‌توانید سه دسته مختلف که شامل مجموعه‌ای از ابزارها هستند را باز کنید. دفاعی، حمله و سراسیمه کردن در قابلیت های بازی وجود دارد. شما سپرها یا هواپیماهای بدون سرنشین، لیزر، مسلسل، تیراندازی و به بیشتر مجهز خواهید شد. هر آیتم را می توان ارتقا داد و همه آن‌ها به شیر و سطح تجربه متفاوتی نیاز دارند. کشتی شما در تمام شرایط نبرد آماده است. انجام این کار به آسان است و شما را به چالش نخواهد کشید. این کمی ناامید کننده بود، اما با تنظیمات متعدد دشواری مقابله میکند. توصیه من این است که در سطح متوسط و یا سخت بازی را ادامه دهید تا دچار سادگی بیش از حد نشوید.

به گاو ها تمرکز کنید !

​​​​​​​​

جنگ بی‌پایان و موجودات عجیب و غریب

​​​​​​​اکتشاف متروئیدونیا عالی بود ! به راحتی توی غارهای ترسناک گم میشی و این خیلی زیبا و عالی است. پیشرفت شما توسط در های بسته بزرگ که با پازل هایی راحت باز می‌شود متوقف و کند می‌شود. خوشبختانه با این حال، در مراحل بعدی بازی، این مورد پیچیده‌تر می‌شود. علاوه بر این، هرگز خسته‌کننده نمی‌شود

خرید بازی Moo Lander برای XBOX
590,000 تومان

با این حال، چیزی که می‌تواند سخت باشد، مقدار بی‌پایان مبارزه است. مهم نیست که تو کجا بری، یه سیل از موجودات فضایی که میخوان تو رو بکشن وجود داره خواه اسپورهای سمی باشد , آجیل های کامیکازه یا کرم های غول پیکر , باید همه آنها را نابود کنید خوشبختانه سلاح‌های شما کار آن‌ها را تمام می‌کند. متعاقباً، هنگامی که مأموریت خود را کامل می کنید، ناراحتی خفیفی برای آن ها ایجاد می شود. این من را به خوبی به نقطه اصلی گیم پلی بازی باز می گرداند … گاوهای دیوانه و عصبانی در سفر خود باید جانوران عجیب و غریب و شگفت انگیز را بیهوش کنید و آنها را شکار کنید. هر کدام از آن‌ها منحصر به فرد هستند و شما رویکرد متفاوتی برای متوقف‌کردن آن‌ها خواهید داشت. فرقی نمی‌کند که با آهن‌رباها، سم‌ها، جانوران دوقلو، زره‌های سنگین یا غیره مبارزه کنید این کار هرگز خسته کننده نمی‌شود شما باید از محیط به نفع خود استفاده کنید، نقاط ضعف دشمنان خود را پیدا کنید، و آن‌ها را به تسلیم وادارید. در تنظیمات سخت‌تر، این کار بدی نیست و بهترین بازیکنان را در سراسر جهان به چالش می‌کشد.

“مو لاندر” (‏Moo Lander) ‏عالی به نظر می‌رسد.

​​​​​همه بازی‌های مستقل با زیبایی‌شناسی عالی مترادف نیستند. در واقع، بیشتر آن‌ها کاملا دست‌کم گرفته شده‌اند. خوشبختانه، Moo Lander بسیار خوب به نظر می‌رسد و به آرامی کار می‌کند. یک باگ کوچک پیش امده بود که به دیوار پرت شده بودم و نمی‌توانستم حرکت کنم. خوشبختانه، ایست‌های چک پوینت های مناسبی وجود داشت، بنابراین باگ تاثیر کمی روی پیشرفت من داشت. به هر حال، در رابطه با گرافیک پالت رنگ روشن، متنوع، و عالی است. علاوه بر این، فضایی‌ها منحصر به فرد هستند و انواع مختلفی از پوسته دارند. علاوه بر این، انیمیشن های آنها متفاوت است و این باعث می شود که اکشن هیجان انگیز باشد. در کنار این، مراحل شامل موضوعات فردی برای تازه نگه داشتن چیزها هستند. صدا به خوبی جلوه‌های بصری است. مخلوطی عجیب از آهنگ ها برای گوش دادن وجود دارد، اما این آهنگ ها به بی اهمیتی محو می شوند. بیشتر اوقات، در دیالوگ ها می خندید یا به صداهای بلند علمی تخیلی گوش می دهید. در نتیجه، بازی پرانرژی، سرگرم کننده و مهیج بود. علاوه بر این، هر مرحله صداهای منحصر به فردی دارد و از خستگی جلوگیری می کند. سلاح های خود را بارگیری کرده و آن بیگانگان را بکشید.

​​​​​​​​

عدم دقت در مو لاندر نگران‌کننده و آزار دهنده است.

​​​​​​​​

چیزهای زیادی در مورد سیستم کنترل برای مو لاندر وجود داشت. اول، رابط کاربری عالی است و انتخاب هر ابزار ساده و سریع بود. علاوه بر این , دکمه ها پاسخگو هستند و این کار عناصر رزمی را بسیار راحت تر می کند . با این حال , این به دلیل عدم دقت جدی متوقف شده است . اگرچه از شوک آنالوگ مناسب برای نشانه گیری استفاده می شود، اما فاقد سیالیت است. اگر این مورد بهبود یافته بود، بازی خیلی بهتر می‌شد. با تعداد زیادی گاو برای شکار , ارتقاء فراوان , گزینه های چند نفره و پوسته برای باز کردن قفل , این مسیر بازی را برای شما ادامه خواهد داد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که از مکانیک‌های آشنا در حالت داستانی استفاده شده است. به جزئیات دقت کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیزی را از دست نمی‌دهید. همانطور که هر یک از موجودات فضایی را می‌کشی، پوست آن‌ها و توانایی‌های خاص خود را باز می‌کنی. این یک عنصر تاکتیکی به گیم پلی و عمق هر نبرد گاو اضافه کرد

مو لاندر یک بازی فوق‌العاده است.

​​​​​​​​

اگر چه این بازی مو لاندر از همه لحاظ کامل نبود، هیچ شکی نیست که من عاشق مو لاندر بودم. ترکیب عناصر اکتشافی، رزمی و RPG فوق‌العاده بود. متاسفانه، کنترل‌ها آن طور که دوست داشتم دقیق نبودند، اما این یک مورد جزئی است. اگر بازی‌های چند بازیکنی را دوست دارید، آنچه را که در حال ارائه است تحسین خواهید کرد. در کنار این، حالت داستان به لطف طرح سرگرم‌کننده آن، گاو های بدشکل و ترکیب گلچین شده بیگانگان عالی است. توصیه میکنم که این بازی را در اینجا تهیه فرمایید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x