تخفیف ویژه اولین خرید بازی با کد
انتشار بروزرسانی جدید از بازی گوست آف سوشیما

همانطور که میدانید کمپانی ساکرپانچ طی اطلاعیه ای از آخرین بروزرسانی گوست آف سوشیما Ghost of Tsushima رونمایی کرد با شماره 2.18 بازی محبوب گوست آف سوشیما یا شبح تسوشیما آخرین بازی بود که این استادیو به صورت انحساری برای کنسول PS4 منتشر کرده بود.

آخرین بروزرسانی بازی گوست آف سوشیما

براساس اخباری که به تازگی از این بازی منتشر شده است و طی اعلام شرکت Sucker Punch Productions بروزرسانی 2.18 از بازی آخرین آپدیت خواهد بود، این بروزرسانی در واقع بیشتر بر حالت multiplayer تمرکز کرده است.

البته در حالت تک نفره نیز تفییرات کمی داده شده، در اطلاعیه شرکت ساکرپانچ برای آپدیت بازی گوست آف سوشیما آمده است که در ادامه بازخوردهای طرفداران را بررسی خواهد کرد تا در صورت بروز باگ و خطا آن را رفع کند.

گوست آف سوشیما

تصویری از بازی گوست آف سوشیما

اطلاعیه شرکت ساکرپانچ در خصوص بروزرسانی 2.18 Ghost of Tsushima

پیام زیر از بخش وبلاگ پلی استیشن آمده است که در خصوص آپدیت بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است:

با اینکه به‌طور جدی روی بسته‌ی به‌روزرسانی دیگری کار نمی‌کنیم، بازخوردهای بازیکن‌ها در ساب‌ردیت Gotlegends و پیام‌های ارسالی به حساب توئیتر SuckerPunchProd را برای رفع هرگونه مشکل با اهمیت بازی بررسی خواهیم کرد

خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice - GOTY Edition ایکس باکس (xbox)
1,169,000 تومان

همچنین در این پیام استادیو ساکرپاخچ عنوان کرده :

می‌خواهیم یک تشکر ویژه از کل جامعه‌ی طرفدارها بابت حمایت و بازخوردهای فوق‌العاده‌ی آن‌ها از زمان عرضه‌ی بازی داشته باشیم. وقتی بخش چندنفره‌ی لجندز در اکتبر ۲۰۲۰ در دسترس قرار گرفت، هرگز انتظار نداشتیم که بیش از یک سال و نیم بعد چنین جامعه‌ی فعالی داشته باشیم و نمی‌توانیم به اندازه کافی سپاسگزار همه‌ی اشخاصی باشیم که در این ماجراجویی ما را همراهی کردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تغییرات نسخه جدید میتوانید به این صفحه مراجعه کنید و یا این مقاله را مطالعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x